Huh huh taas yksi päivä takana ja yksi viikko. Enää kolme jäljellä! Kamalaa miten äkkiä aika menee!!! No eilisestä sen verran, että oli plasmat aivan sekaisin, kun ei päässyt blogeihin! Enkä päässyt aamullakaan vielä! Ja nyt koko blogi juttu on niin hidas, ettei paremmast väliä. Kaikkiin muihin sivuihin pääsee vaivatta, mutta ei blogeihin. Vaikka sonera ilmoitti taas, että tehdään huoltotöitä ja on katkoksia. Ne kanssa tekee niitä huolto hommia ihmeen usien. Raivostuttaa välillä!

Tänään olin taas tähystyksessä mukana ja sain kanyloida ensimmäisen "oikian" potilaan(koulussa harjoiteltiin, mut ei se Maarit potilas ollu ku miun ystävä,ni uskals hiukka märistäkki). Toimenpide meni ihan hyvin. Tosin olin varma, ettei kanyyli ollut suonessa, mut siel se kumminki oli! JEE! Heh ja eilisen pappan kystofix ei kyl varmaan enää niin helpolla tule ulos, kun oli semmoset toppaukset ja teipit päällä :D! Heh, olin tänepe nii sekasi ja väsyny, et sekoilin huoneissa kokoajan. Hoitaja vaa naureskeli, kun kävin vähän väliä varastossa hakemassa potilaita;" ei siellä varastossa vieläkään ole niitä petejä tai potilaita..." Ja sitte naurettiin. Mut onneks vaa huoneet oli sekasin. Sain myös lääkärin kierrolla olla koneen päässä kiinni. (kamalaa, mä olin iha pihal, mitä sin piti kirjottaa)

Onnex on viikonloppu edessä ja saa levätä. (ainaki toivottavasti)