Tentti on ohi!!! Ihanaa! Nyt voi rentoutua ja olla vaan! Mä en tee tänään enää yhtään mitään! Paitsi lähetään ehtolla kylään. Tuossa iski jo melkein paniikki! Pari korttiakin uupusi. Ne sain tehtyä.

307030.jpg

Kamalat, mutta kiireessä en ehtiny muutakaan väsäämään. Sen siitä saa.Ja ikin ei pidä sitten varsinaisiin kortteihin testailla mitään, kuten minä. Tuo kimalle klimppiintyi täysin ja jäi rumasti tuohon. Tai ei pidä ainakaan mitään erilaista kimalletta kokeilla kiireessä. Tässä tulos.

Mutta eilen vietin pitkät pätkät pihalla lukemisen lomassa. Voi että Artulla oli hauskaa ja lumi hupeni pihalta parempiin suihin;)

307024.jpg

Kuva on hiukka tärähtäny, mut yrittäkää ottaa täysillä viilettävästä elukasta kuvaa! Samalla pelkäsin ,että se törmää munsse. Ja se sattuu! Seuraavassa myös hiukan kuvaa meiltä pihalta. Kuva on otettu makkarin ikkunan alta:

307026.jpg

Siis aivan ihanaa! Valoisaa ja lunta! Harmittaa jotenkin, kun jouluksi on luvattu lämpöasteita.

Sitten menin ja ilmoittauduin Salainen askarteluystävä- jutskaan! Nappi löytyy tuolta sivusta. Jännää.

 Ja sitten mua nolostuttaa! Opiskelukamu Terhi muisti kortilla ja pienellä yllärillä, ja mulla ei ollut hänelle mitään mukana! Kortin kehitin Maran kortista ja heille annan jouluisen kortin myöhemmin. En osannu yhtään varautua, et saan jotain ylläriä! Ja mulla ei ollu mitään! Mä olen pa...a ihminen! Inhottaa!