Joulukuu se mennä hurisee hiljalleen eteenpäin. Olin viikonlopulla aivan "rikki". Ei tämmöseen kuolemaan totu. Mutta tässä olisi mun,iskän ja Juhanin kukat:

286971.jpg

Ja tässä muistokukissa ollut kortti:

286968.jpg

Oli pakko valita erittäin lyhyt runo, kun tiesin etten pysty pitkiä lukemaan. Ja en saanu luettua edes tätä. Tämmöistä tämä elämä on. Ja ulkonakin on niin pirun pimiää ja harmaata ja sateista. Sataa joka ikinen päivä! Tyhmää!! Kiukutta kaik. Ja mun ohjaava ope on edelleen sairaslomalla, ja nyt en sitte tie, et kuka antaa numeron ja mihin laitan minkäkin työn ja lapun ja kuka allekirjoittaa... Ressaa tämmöne!

Mut hei. Täsä olis sitte hiuka kuvaa meilt. Tervetuloa sissään:

286974.jpg

Kaik o vähä vinoa ja rempallaan, mutta ehkä ens kesän tai joskus tämä kaik on punaista ja ovi korjattu. Nyt ovessa joskus väsäämäni joulukaranssi. Löysin myös ite tehryn enkelin, kun olen joskus tehny. Siitä tämä kaik on varmaan lähteny. Jos muistan, ni otan kuvaa....

Ja hei Kaisalle ja Tarjuskalle tiedoksi: paketit tuli vietyä postiin tänään!! Ja niin kovalla tohonalla olen tänään touhunnu, et unohin napata kuvat niistä. No ei se maalima siihe kaaru, on se hyvä, kun en ol ittiäni viel unohtanu mihkää ;)

Ja jollain oli jotain jouluisia nimiä ja piti mennä heti kattoma! ossua en muist, mut mä ole Pähki Mietelaakso. Ja Juhani oli Simppu Kilikello. Että terve vaa!