Mä kun olen kova aloittamaan kaikkea, mutta ne tahtoo jäädä vähän kesken tai ainakin kestää kauan saada valmiiksi, niin olen nyt saanut hiukan valmistakin. Tässä valmistunut kaulahuivi Jengasta. Kahdesta kerästä tein, mutta ehkä huivista tuli liian leveä sittenkin. En kuitenkaan enää viittiny purata... Malli ei tosin ole kovin otettu tehtävästään...

319571.jpg

Arttu oli kyllä aikaste möttöllään ja ihmeissää, että mitä nyt taas! No en tällä kertaa sitonut huivia kiinni. Saas nähä, että jos Maarit tekee sen puvun, niin mitä siihen tuumataan... Meinaan tässä kuitenkin alkaa kutomaan sukkia isännälle Sukkis-langasta.(tie mitä ihmet on, mut kokeilen kuitenkin)Olen saanut aikaiseksi myös kortteja 3D:nä

319570.jpg

Pohjalla näkyy näköjään sudoku, kun olen hurahtanut niihin.... Mukavaa ajanvietettä askartelujen lomassa. Olen myös aloittanut ystävänpäivä korttien teon, ja kuvat on leikelty melkein kaikki. Pienet lahjatkin on suunnitteilla, mutta kuvia ei voi pitkään aikaan laittaa, ettei kukaan käy kurkkimassa omiaan ;) Tämmöistä tällä kertaa.