Ihanaa! Aamulla kun olin herännyt iskin ekat vaatteet päälle, jotka tuli vastaan, ja lähin kävelylle. Postilaatikolla oli ylläri! Tatsin ATC:t odottivat siellä! Aivan ihania, KIITOS!

335875.jpg

Omien korttien kuvaa en vielä arvaa laittaa.....

Se on muuten kumma, kun jotain lähettää postin kautta, niin jännittää pirusti, että menevätkö ne perille. Mulla on nyt muutama epäilyksen alla, ja mä en taas jaksa kiukutella postille hävitetyistä jutuista. Olen sitä nimittäin sinne kiukutellut. Ilman mitään tulosta. Erästä pakettiani ei ole löytynyt. Enkä tiedä sitten, pitäisikö siitä nostaa enemmän meteliä. No jokatapauksessa. Tässä olisi muutamia maailmalle lähteneitä kortteja:

331222.jpg

Aiheena oli yliluonnollinen Mrs vsopin blogissa. Toivon, ettei hänellä ole mitään vakavampaa... Mutta on ainakin läjä kortteja odottamassa! Voimia hänelle!

Sitten tajusin yhen jutun, kun Tatsin yksi kortti käännähti ylösalaisin: en ole muistanut laittaa nimeäni kaikkiin kortteihin! Ylläri, etten mä mitään muista.... Lisäksi odottamassa on läjä muita ATC kortteja lähtöä. Kuvaa sitten kun ne ovat perillä.