No olipas kiva otsikko...

No ei mä tossa huomasin, että munkin kävijälaskuri nakuttaa kovaa vauhtia kohti 5000 kävijää! Taidanpa miettiä jotain....

Tää on muuten kivaa, mä en ole ennen ollu näin kipiä tiettyyn aikaan kuukaudesta! Mihinkään en pääse ellen kuje kumarassa. Tabuja on menny mukavasti...Olen koht semmoses pöhnäs, et kaikki on nii ihanaa....

No en mä enempää tommosist asioist puhu(kirjoita). Ketä semmoset kiinnostaa... Mutta mua tässä lähinnä nauratti, kun aloin hakemaan materiaalia seksuaaliterveyttä varten, ja vahingossa päädyin ihan väärille sivuille... Musta se ei mitenkään liittyny asiaan, mutta google tais olla muuta mieltä.. No vaihdoin hakusanaa ja päädyin mielenkiintoisille sivuille. Semmosille, joissa puhuttiin lapsettomuudesta, lasten hankkimisesta, sairauksista... Sitten luin keskusteluja Suomi24 sivuilla(tai joku semmone...) Välillä alko ihan itkettää. Nyt jotenkin harmitta, et laitoin TYKS lasten osaston vasta toiseksi vaihtoehdoksi harjoitteluun. (hyvä täs kohtaa miettiä OH6:sta, kun OH4 ja OH5 vielä käymättä) No Seuraavaksi suuntaan Salon kirran osastolle(toivon pääseväni sinne vattapualel) ja OH5 on sitten mielenterveyttä jossain päin, Kaarinan laitoin ekaksi vaihtoehdoksi, mut saas nähdä tärppääkö.

Tanssimaankin tekisi mieli jo mennä, mutta ukko ei nyt taaskaan innostu. No kaipa sitten taas joskus...

Edit 16.14: Vihdoinkin sain otettua kuvan ja nyt laitan Mrsvsop ATC-korttien kuvat:

342010.jpg

Aiheenamme oli siis yliluonnollinen ja toisessa kortissa on haamu(hui!!!) ja toisessa jokin lentävä....