Ei voi muuta sanoo. Mulle tuli niin ihania ATC-kortteja et ei ol tosi. Mut, mä en saa otettua kuvaa, kun Juhani vei kameran. Vaihdoin Jaatiinan kanssa ATC6 vaihdossa ruoka ja juoma kortit. Mun piti kuvata ne jo viimeviikolla, mutta se vaan jäi.. No ensi viikolla sitten :) Sitten vaihdoin Millamin kanssa mun yhen nalle-atc:n. Häneltä sain ihanan "aavistus kesästä" atc:n. Tänään tuli "hedelmistä" Sarilta 2 korttia ja MarLilta 2 kissa- aiheista. (mulle tuli taas kamala kisukuume..)Häneltä tuli lisäksi kisutarra ja ihana kissakirje! Kiitos kiitos kiitos kiitos!!!!!! Vissiin kuvasin ite ne kortit(en muist) mutta kun ne on kamerassa.. Niitäkin sitten joskus ensi viikolla.

Iltapäivällä oli niin ihana ilma. Pakkasta vain -5c! Oli mukavaa viettää aikaa Artun kanssa pihalla. Muuten olenkin ollut saamaton. Tiskit lojuu pöydällä, pyykit lattialla, pölyä jokapaikka piukassa, matot huutaa tuskaa ja kouluhommat tekemättä. Mikään ei nyt oikein kiinnosta eikä innosta. Väsyttää kummasti. Itkuttaakin vähän väliä. Mulla on vissiin jonkin näköinen tammikuun lopun masennus/ väsymys. No kaipa tämä tästä.