Monikin asia! Ensinnäkin se, että pääsin siitä laajasta tentistä (joka oli ennen joulua) kirkkaasti läpi! Samaten lääkelaskut menivät läpi!Toisaalta tiesin, että sain samat vastaukset Maaritin kanssa, ja hän on hyvä laskemaan, niin en niitä niin paljon jännännyt.

Sitten olen ahkeroinut: aloitin tutoriaalin tekoa ja sitten sen tyhmän verkkokurssin tehtäviä aloin jo myös tekemään. ATC-korttejakin on valmistunut ja uusiin vaihtoihin olen osallistunut. Myös vintagea meinaan kokeilla. Saas nähdä, mitä niistä tulee... Sitten mulle tuli tilaus, pitäisi tuttavan tuttavalle tehdä sauna- kyltti.Katotaa, jos jotain keksin. Ja nyt mulla on kamala maalausinto! Mun olis pakko saada maalata jotain! ANTAKAA PENSSELI JA MAALIA!!!!

Sitten mikä on uskomatonta: kävijä laskuri uhkaavasti lähenee 5000- kävijän rajaa. Alkuun, kun tän blogin aloitin, olin varma, ettei täällä käy muita lukemassa kuin Maarit ja äity. Alussa piti vain pohtia koiran elämää ja sen tempauksia ja siinä sivussa esitellä jotain tekeleitä. Nyt on sitten toisin päin.Siis:

5000 KÄVIJÄN ARVONTA NAPSAHTAA KÄYNTIIN NYTTEN!

Kysymykset:

1. Mikä on lempiaskarteluaihe?

2 Mieluinen materiaali?

Kommentit vain tähän postaukseen! Aikaa on ilmoittautua 25.1.2007 klo. 20.00 saakka.

Edit 20.1. Siis kaikki mun blogin lukijat voivat osallistua! Ja noihin kysymyksiin voi vastata oman mieltymyksen mukaan! Vaikka näprää langoilla/ pahvilla/villalla / millä vaan!Ei niin nöpö nuukaa. Ja palkinto katotaan sitten näitten mieltymysten mukaan ( tosin ehkä WC-paperi rullia en anna.... tiedoksi Minna R:lle ;)