Juu huomenta vaan kaikki rakkaat ihmiset! Mä tulin tännekkin nyt honottamaan ;) Kuoriuduin äsken tuolta peittojen alta ja nyt on vähän hömppä olo. Kävin lukemassa sähköposteja ja samalla vilkaisin tuonne Winhaan, jokos olisi kliinisen falmakologian tenttitulokset tulleet. Olihan ne. VOI P...kele!!! Ei mennyt läpi!!! Siis mulla ei ole ikin käyny näin!!! Mä ole iha p....ka! rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr     * mur mur*!!!

No ei kyllä tämä elämä yhteen tenttiin kaadu! Uusimaan mennään sitten maaliskuussa, kun on seuraava mahdollisuus. No tulee taas opittua, miten ilmoittaudutaan sinne, mihin mennään..jne Elikkä uutta opitaan taas näistä järjestelmistä. Heh. Kyll ähiukan jo nauruttaa, olin kyllä varma, että kyllähän mä sen luennoitsijan tentistä pääsen läpi.No kävikin sitten niin, että en pässyt hänen tentistä, mutta sen vaativamman kylläkin. Taisi tämäkin olla sitten vissiin aikaste vaativa. Luokassamme oli kuulemma monia muitakin, jotka eivät läpitte päässeet. Mä taidan kuulua siihen katekoriaan, joiden pisteet oli rajalla... Heh heh heh!

No mitäpä tästä. On hyviäkin uutisia. Pappalla(juhanin isällä) ei todetu vatsasyöpää. Tosin edelleen tutkitaan, miksi hän vaan laihtuu ja laihtuu.En kyllä nyt ajattele mitään ikävää, vaikka mielessä kävi eräs seikka... Ja Sinikka hermostui lastenlääkäriin(IHME), joka ei osaa sanoa juuta eikä jaata siihen, mikä Laurilla on. Jos mä näkisin, millaisia hänen nyppylät on, voisin ehkä hiukan auttaa. Lääkäri epäili aluksi niiden olevan herpesvirusta(?!!?), ruoka-aineallergiaa, nyt ne oiski molluskoita/ kirpun puremia.... Vaikka mitä oli tarjonnu vaihtoehdoiksi. Molluskat/ontelosyylät voisi olla yksi vaihtoehto, mutta en osaa suoralta kädeltä sanoa. Niitä olen kyllä nähnyt paljon. No aika varattu ihotautilääkärille. Molluskat ei ole vaarallisia, mutta musta kannattaa näyttää, kun niitä on paljon pippelissä ja vatsan alueella. Jos olis pelkästään taipeissa ei varmaan olis niin ikävä asia. No toivotaan parasta. Lisäksi pojalla on paljon vastavaivoja, ja nyt niihin kokeillaan 2 viikkoa ilman makeutusaineita. Lääkäri oli kumonnut äidin ja hoitajan kokeilut hyla tuotteilla. Vatsa oli kyllä niistä hiukan rauhoittunut. " mutta lapsilla ei ole laktoosivaivoja, niitä on aikuisilla, ja pojan iässä ei ole enää maitoallergiaa..." Just joo. Suvulla on melkeinpä kaikilla vastassa vaivaa. Laktoosi vaivaa, keliakiaa.. No aika näyttää.