Taas kerran. Kiva herätä aamulla väsyneenä ja kurkku kipiänä.  SIIS TAAS! Perhana. Nukuin kyllä 8h putkeen ja vielä loikoilin 1 tunnin.Nyt het kaik tropit mulle tänne!!! Päänsärkykin alkaa jo naputtaa otsalla. Aivastuttaa, silmät vuotaa ja nenä vuotaa. Ja pitkä päivä tulossa. Koulua pitäisi olla 8.15-n.16.30. Mutta sen vert laiska olen, että skippaan ekat etiikan luennot. Ny olen ottanu vitamiini lisää ja juonu 2 mukia lämmintä.

Siiten kuvasin ne kortitkin. Tässä ne. Vielä en tiedä, mihin tarkoitukseen, mutta niitä voipi käyttää vaikka mihin. Tässä olisi tulossa 2 nimpparit, äitienpäivä (ne kortit on jo valmiit), yhdet 50-v synttärit. Tai ite asias, 2X 50-v! Mun äityllä on kanssa! Mutta ne on vasta juhannuksen tienoilla, ja lahja on tekeillä....

543307.jpg

Noi peikot on IHANIA. Sain siis peikko-puumin tähän väliin... Kuitenkaan keijuja, enkä muitakaan ihanuuksia en ole unohtanut.

Sitten, vieläkin mietin osallistumista tikkuaski vaihtoon, en vaan osaa päättää. MUTTA (nää on ne syyt, mix mietin)3 isoa tenttiä tulossa, n 10 decoa odottaa tuloaan, perhanan tutoriaalit vie aikaa ja sitten en mä ossa semssi kortistel hianoste, tarttis enste kokeilla, ennenko ruppe vaihtama. No mä siirryn tästä takaisin lepäämään hetkeksi..