Edit lopussa..

En mä mitää ehtiny ehtool enää paivittää, vaikka piti. Siis uskostekste: mä sain luettua! En mä siit kyl enää mitää muist... ;) Ja sit tajusin, etten ol ehtiny lukemaan oikeen kenenkään blogiakaan, kunnolla, olen voinu käydä vaan vilkaisemassa. Tänään otan sellasen lepohetken, et käyn lukemassa. Laiska olen silti kommentoimaan..

No joo. Posti on kulkenut tai ollut kulkematta(?) Ingridhan kanssa vaihdettiin askeja aiheilla kesä ja punainen. Tässä Ingridhan upeat askit ja ihanat tilpehöörit:

606771.jpg

Kiitos kiitos kiitos ja kumarrus!! Ovat hienoja. Tässä mun askit:

606773.jpg

Ovat ekaa laatuaan(mitä vit... laatua?)..

Anna hyvän kiertää jutukin olen lähettänyt. Enpä tajunnut taukki kuvata niitä! No Maaritin sivulta voipi käydä kattomassa... Tein Maaritille hiukan ekstraa, onhan hän mun paras kamu, tuki ja turva (SISKO) ja jaksaa kuunnelle mun rätinöitä. Tässä siis aski hälle:

606774.jpg

Joo tajusin tässä myös, että  Kaisan askaivaihdon askin unhotin kanssa kuvata.. Heh heh. Mä unohdan nykyään vaikka mitä, kaikki. No sen askin laitoin jo matkaan, koska en olisi sitä ehtinyt loppuviikosta laittamaan. Kaipa tästä täytyy ruvet tekemään jo jotain muuta :)

Edit: Ihanaa! Askivaihdon aski saapui jo tänään!!! Tuuliaa on TODELLA KAUNIIN ASKIN takana:

607782.jpg

Ja tämä oli kuulemma ensimmäinen tuunattu aski :) Aski ja sisältö ovat ihanat!! KIITOS KIITOS KIITOS!!!