Ja HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ! Olemme tässä lähdössä päivällä mamman luo syömään ja sinne taas kerääntyy "kaikki" (äity, Kirsi, Ukko ja minä). Äidille ja mammalle tein seuraavanlaiset kortit:

582993.jpg

Näissä olen käyttänyt Sarilta (say1.ssä) saamiani ihania kuulto kuvia. Helpot ja nopiat tehdä (ei mitenkään jäänyt viimetippaan...) Mammalle tein mazen:

582995.jpg

Ihan onnistui hyvin ja tässä olisi vielä yksi sivu esimerkkinä, mitä se sisältää:

582994.jpg

Elikkäs mietelauseita ja vintage tyylisiä kuvia. Uskallan näitä nyt tähän laittaa, kun mammalla ei ole konetta eikä nettiä ;) Omalle äidille ostin Kirkan levyn.

Viikkokin meni hujauksessa. Mitään en saanut aikaiseksi! tai sain yhden nimpparikortin ja Johannan kiiltokuva-decoon sivun. Tässä olisi se deco:

582991.jpg

Aluksi inspiraatio ei meinannut millään iskeä, tai siis en keksinyt mitään. Pää laukkasi tyhjää (voi johtua myös siitä, että viikolla oli 2 tenttiä ja niitä pirun tutoriaaleja) Selailin kiiltokuvia ja delfiini hyppäsi silmiin. Sitten taustan kanssa oli ongelma. Mutta muistin, että ihana say2 olikin lähettänyt minulle värjättyä(?) paksumpaa kartonkia ja sehän oli ihan meren väristä! Se siitä.

Olin myös Ainon nimpparikaffeella ja tämse kortin tein neidille:

582990.jpg

Ja Sannan kanssa vaihdoin atc-kortteja. Omani ovat tässä:

573455.jpg

On koira, kisu ja kisu&koira. Olen pahoillani, että näiden kanssa kesti! Yhden päivän ne vielä kulkivat mukanani, kun en muistanut laittaa niitä postiin! Mä hukkaan kohta itteni!

Ja ihanaa Ukko oli kotona koko viikonlopun!! Syötiin lauantaina ulkona ja grillattiin ensimmäiset pihvit. Ja sitten juotiin vielä kaffet. Ja tuloksena: jumalaton ihottuma naamassa, korvissa ja kaulassa. Olen joka kevät/kesä piukassa aurinkoihottumaa. Nyt vielä istuin varjossa! Kahvia juodessa istuin hetken auringossa! Perk.....ele! Tää on nii kivaa. No nyt kujletaa sitte naama ja kaula kirjavana. (toivottavasti kukaan ei törmää muhun!) Ei mar kait täytyy taas siirtyä tekemään jotakin muuta :)