EDIT: Voi juku! Kadonnut deconi, VAPAA AIHE, on löytynyt! Oli ollut yhdellä ihmisellä näin kauan. Hyvä, että on tallella! Mutta missä on nyt tuo toinen?

No nii, juhannus on nyt sitten taas mennyt. Eipä se niin miltään juhlalta nykyään tunnu. Ihan tavallinen arki muiden joukossa. Ehkä tosiaan sekin vaikuttaa, kun on osittain juhannuksen töissä. Joten laitan nyt takaisin tämän toisen pohjan. Tuossa toisessa oli ehkä liikaa oranssia tai jotain.

Mutta sitten: Missä päin mahtaa mennä mun Satueläindeco?

Paljon muutakin tässä on tapahtunut. Oltiin ainakin Paraisilla avokin tuttujen luona mökillä saunomassa ja uimassa. Ja mä tietty olin niin hullu, että sinne mereen oli pakko mennä. Mutta vesi oli KYLMÄÄ!! Ja kun olin mielestäni tarpeeksi mulannut ja tullut ylös,niin näin meressä jotain. Aluksi katsoin sen olevan kaislatukko juurineen. Kaislaa kyllä oli, mutta JONKUN ELUKAN SUUSSSA. Sinne se uiskenteli, meitä kohti. Voitte varmaan arvata, etten mennyt enää uimaan... Toden näköisesti elukka oli piisami tai joku muu. Kameraa mulla ei ollut äitin juhlissa, eikä mökillä mukana. Harmittaa. No eipä laholle päälleen voi mitään.