Että sitä lämmintä piisaa! Nyt olen ollu sitten jo toisen päivän tuolla osastolla. Ihan mukavaa on ollut. Vähän olen vielä pihalla asioissa ja tietsikan ohjelmien kanssa sählänny.. Mutta kyllä siellä on kuuma! Ei mitään ilmastointia!Verhot vaan kiinni ja ikkunat auki. Eikä helpota. No kaipa se siitä sitten...

Osastolla on aika vaativaa. Pitää miettiä, miten ja milloin menee eristyshuoneisiin. Ne ovat kaiken lisäksi lukollisia, alipaineistettuja ja sulkutilallisia. Ja siellä sulkutilassa täytyy painella nappuloita, ennenkuin pääsee huoneeseen... Voi et olin paniikis tänää, kun vein kahvia niihin ja laitsari oli kaatanu kaikki kupit piripintaan täyteen! Oli siinä taiteilemista muillekkin potilaille. Sitten mun huoleksi kuuluu näytteet! Arvatkaa olenko sekaisin niitten sylkypurnukoiden kanssa! Ja sitte niitä pirun pissiputkia! ARGH! Lorota sitä pissiä siihen pieneen putkeen "isosta" astiasta. Prr...

No olen saanu tehtyä kukkasmaan! Ja nyt tarttis mennä niitä kastelemaan! Tonne paahteeseen pihalle! YH! No ei auta, suojakerroin 30 vaan ylle ja menox :)