On taas aika hurahtanut niin äkkiä! Ukkokin haki itselleen täksi viikoksi lomaa, joten nyt on vietetty yhdessä koko viikko :) Ja sitten maanantaina alkaa "kylmä" arki. Töitä, töitä.. Eikä mitään muuta. Hyvä tuuri mulla; juhannukseksi loppuu yö-valvomiset. Kävin siellä osastolla tänään tutustumassa. Kyllä vaikuttaa vaativalta ja rankalta paikalta. Hui! Monta eristys huonetta ja kaikki täynnä, ja yksi todella sairas!! APUA! Ja kiva huomata, että yksi opeistamme on nyt kesäkuun tuolla töissä, heh heh, heitettiin jo vitsiäkin osastonhoitajan kanssa. Kaipa se siitä sitten lähtee. Kuuma ainakin siellä tuntui olevan, mitä siitä, jos aurinko paistaa ympäri vuorokauden ihan suoraan.

Jotain olen tehnytkin. Sain tehtyä Johannan väridecoon sivun:

629407.jpg

Sitten tein taas kaikenlaisia kokeiluja....

629409.jpg

Tapetinpaloilla päällystettyjä purnukoita. Tuo perhonen on jotain jännää valmiiksi liisteröityä "sisustuskuvaa" Ostin sellaisia rautakaupasta. Paketissa oli nippu kaksia erilaisia auringonkukkia ja sitten noita perhosia. Ja totesin tuossa, ettei mun todellakaan kannata tehdä näitä ihme kokeiluja! Kaikki epäonnistuu. Milloinkohan mä sen opin?! En varmaan ikinä... Ja sitten mulle iskee paniikki, äitin syndelahja epäonnistui! Nyt täytyy kehittää jotakin muuta.. (taas noita kokeiluja, heh heh) Mutta en tie, että mitä keksisin.

Työn alla olisi kehitellä oveen jotakin kivaa koristetta. Sitten on atc 18 vaihdon kortitkin jo valmiina :) En ihan vielä niitä kuitenkaan laittanut postiin. Siivotakki pitäis. On nii kamala huusholli ja paikat pursuaa turhaa kamaa. Mitään en raaskii heittää poiskaan... No ehkä täytyy kehittää jotakin :) Ja pihaa on siivottu koko viikko. Nyt näyttää jo niin paljon paremmalta! Mutta nyt pitäis jo keksittyä talon laittamiseen.. Mun on pitny maalata jo viimeiset 7 viikkoa eteistä, mut en ole kert kaikkiaan ehtiny. No ehkä tästä sitten kun kerkiää. Ja ei kukaan olis innostunut pesemään mattoja? Saa tulla pesemään! ;)