Ja kerrankin mulla oli viikonloppu vapaana!! Jes! On se vaan erilaista, kun saa viikonlopun olla kotona. On viikkovapaatkin ihan jees, mutta viikonloppuna muilla on se vapaa. Niin näkee harvemmin tuttuja. Mutta toimintaa riitti! Perjantai meni kylä ihan lepoon ja saunomiseen. En ollutkaan omassa saunassa ollut pitkään aikaan (varmaan ainakin 3 viikkoa!) Ihanaa!

Lauantai aamusta heti mentiin käymään avokin isällä. Sinne kerääntyikin "kaikki" samalla kertaa mekkalomaan ;D Voi naapuri raukkoja; jokainen puhui yhtäaikaa ja täytyi sitten jokaisen saada äänikin kuuluviin. Äkkiä kotiin syömään ja tein eväät mukaan ja lähdettiin Piikkiöön Tractor pulling- kisoja seuraamaan. 6 tuntia tuli vietettyä siellä auringossa. Mutta voitteko uskoa, mä en palanu!!! Ainoastaan niska punoitti, kun oli hiukset kiinni ja huivi päässä. Avoin hiukset ja eipä niska ehtinytkään palamaan enempää. Tosin laitoin mä aurinkorasvaa n. 1/2 välein. Suojakertoimia on 30. :) Tässä yksi kuva mun mielestä kivoimmasta kilpailupelistä: " Helmi orvokki"

667443.jpg

On siis tuo mustavalkoinen (lehmä kuviot!) Tässä sitä asetellaan paikoilleen. Tämä ja sitten viimevuotine voittaja Johanna oli mun "suosikkeja."

No kisoista suuntasimme kotiin ja heti samantein Tarvasjoelle kylään. Voi että, kun heillä on kiva asunto! Viemiseksi vein mariskoolin ja namuja (oli tyhmä ja mielikuvitukseton lahja) ja sitten tämän vasemman puoleisen kortin.

667424.jpg

Kiitos vielä hyvästä tarjoilusta! Kaakku oli erityisen hyvää!!

Tuo oikealla oleva kortti on ollut oikea murheenkryyni! Vihasin leikellä sen kuvia ja pakko se oli tehdä loppuun. Epä onnsitunut ja vimpula, mutta onpahan pois kierimästä.

Ja tässä vielä se deco:

667422.jpg

Ja tietty, kontaktimuovi temppuili! Argh! Nyt en tee mitään... Tai no onhan mulla vielä tekemistä vaikka kuinka paljon. Myöhemmin kuvaa tulee äitin lahjasta ja kortista ;)