Juu, mun päässä soi jostain kummasta syystä lasten laulu! En muista sen nimeä, mutta alkaa juuri sanoilla "kukkuu kukkuu pikku lanttu nukkuu kellarin pimeässä nurkassa..." Heh. Lauloin sitä lasten kanssa joskus silloin, kun olin vielä lastentarhassa hommissa.

No eipä mun pitäny lastenlauluista puhua :) Vaan siitä ,miten olen ylpiä itestäni! Sain aikaiseksi pestä matot! 2 kyllä jäi vielä pesemättä, mutta suurin osa on nyt pesty. Lisäksi nypin rikkaruohot kukkapenkeistä ja kirosin paarmat ja hynyset alimpaan paikkaan, jonne aurinko ei paista! Tuloksena on kamalat kutiavat paukamat jaloissa. :( No eiköhän sen kestä, vaikka töissä mekkoa käytänkin.( on muuten nannaa, kun on raapinut rikki jonkin paukaman ja iskee siihen käsidesiä!eipä kutia enää..)

Jokusen kortinkin olen saanut aikaiseksi tehdä. Aloitin urakan siitä, että Laurilla on nimpparit pian. Ja yhden sijasta väsäsin useamman samaan syssyyn. Tein muuten vanhoista mansikoista mehuakin tänään. Erityisemmin en mansikkamehusta pidä, mutta en nyt kekannut muutakaan. Lisäksi olen käynyt jo mustikoillakin (perjantaina) ja tänään tein sitten mustikkapiiraan :) Oli Juhis kiukkuinen kun tuli töistä, mutta aika äkkiä miekkonen leppyi, kun sai uunituoretta mustikkapiirasta ;)

Tänään pitäisi vielä jotakin saada tehtyä. Ja huomenna taas töihin. Jotta se siitä vapaasta :( No 4 viikkoa vielä... Ja kouluun!Tai no harjoitteluun..