Joo, välillä tympii otsikon keksiminen... Mutta nyt on mamman synttärit vietetty. Ja tämä taukki unohti kortin kotio! "mur mur" No jokatapauksessa tällainen piti viedä mammalle

757727.jpg

Mutta laitan sen postin vietäväksi.. Äitikin oli jo kunnolla palautunut reissultansa :) Sain häneltä esiliinan, jossa luki suomeksi Gulassin ohje. Sitä pitänee tehdä, kun muistan, että se oli hyvää. Tai ainakin sen unkarilaisen keittäjän tekemä. Sitä en sitten tie, mitäs mä saisin aikaiseksi, poropeukalo kun olen... Lisäksi sain kauniin mustan rannekorun.

Sitten se mun pitkällinen projekti. Olen aloittanut sitä jo aikoja sitten (viime vuonna.........) ja ajan vähyyden takia sain jatkettua sitä vasta nyt. Eli:

757722.jpg

Tässä olisi vanha penkki, joka on tässä kuvassa hiomista ja maalaamista vaille valmis. Maalit olen postanut viime vuonna ;-D Eli pitkällinen projekti on! Mitään koloja en tasoita. Penkki on vanha, ja ne kolot ja kuhmut saavat näkyä sen, mitä sitten näkyvät. Kuvaa sitten, kun työ edistyy lisää. 1. maalikerran sain jo maalattua.

Noh, meikä aloittaa taas valvomisen.Ja se taas tarkoittaa sitä, että töitä olisi jäljellä vielä 3 viikkoa. SIIS 3 VIIKKOA!!!!!MIHIN SE KESÄ MENI?! Haloo! Ja noiden viikkojen jälkeen sitten Peimariin harjoitteluun.. :-/ En kauhean innoissani ole, mutta kaipa mä kestän 6 viikkoa siellä... (SIIS 6 VIIKKOA NIIDEN JOUKOSSA!!!!VOI V....U) Toivon, että saan edes valita/ laittaa ite vuoroni! Metelin nostan, jos en saa. Kun en sinne alkujankaan halunnu. Sen jälkeen 3 viikkoa koulua ja sitten 5 viikkoa paimion tk:n vastaanotossa, voi V...U en halua sinnekkään! Olen pahalla päällä juu... Ja väsyny. 3 päivän vapaat meni liian äkkiä! Nyyh.

No nukun huomisen päivän ja sitten tiistain... (tai käy taas niin, että en vaan saa nukuttua, sitten valvotaan monta vuorokautta putkeen...) Yön pysyn hereillä jotenkuten kahvin ja energiajuomien avulla. Toivon taas, että on rauhallista.. No menen suihkuun ja ehkä jotakin vielä näperrän.