Kummasta aloitan... No ruoditaan se huono ensin. Harjoittelussa on aika "rankkaa" Mä olen ihan kypsä siihen kiroilevaan ämmään (anteeksi kielenkäyttö) mutta en voi muutakaan. Nyt se tekee tällaista: kun ohi kävelee, ihan rauhassa, sanomatta mitään, se voi käydä kimppuun! Tänään sain nyrkistä; kävelin ohi, kun menin vessaan. Pikkasen palo pinna. Roudasin sen istumaan sohvalle ja ärähdin, että istu siinä ja odota!! Eipä huitonu mua sen jälkeen. Huomenna on taas uusi päivä, ja sama juttu. En millään jaksa sitä akkaa. Eikä sitä jaksa kukaan muukaan. Toinen asukki oli jo käymässä sen päälle. Että tosi kiva. Hoitajat on myös kypsiä siihen. Sitä ei jaksa enää kukaan. Eipä paljon huvita olla sille ystävällinen kun saa nyrkistä takaisin. Kiehuttaa! Ja sitten mä en yhtään tykkää toisesta asukista, kun se tulee niin liki. En tykkää yhtään! Mua ahdistaa sellainen. Ja eilen b-solun asukki kävi paitaan kiinni ihan yht äkkiä. Pikkasenko taas pelkäsin niitä. ÖÖÖÖÖh!

No menen niihin ihaniin asioihin.  Sain merkin Maaritilta:

845194.jpg

En vaan osaa sanoa, kelle tän laittaisin menemään, kun sen ansaitsisi kaikki ihanat bloggaajat!!!! Hmmmm..

Ja sitten Toverikuu lähetti viimeisen kirjeensä ja sain sen tänään.
846246.jpg

KIITOS PALJON KIRSI-MARJA!!! Olit ihana toveri!!

Ja decoissa on viellä tilaa!!