Joo, kaikenlaista on taas tapahtunu. Oltiin sitten sunnuntaina Turun messuilla. Oli seillä kaikkenlaista.... Ostin hiukan askartelutarpeita; hiukan nauhaa ja servettejä ja taas tarroja. Mulla on nyt joku ihme tarra neuroosi menossa ;) Kiva messuilla tapahtunu juttu: Tatsiinhan tuli törmättyä! Ja sitten näin koulukamun äitin ja iskänkin. Ja kaikki tietenkin samaan syssyyn!

Juu, posti on tuonut IHANIA atc- kortteja Silkulta! Linkki on nyt suoraan siihen, missä saamani UPEAT kortit ovat. Kuvaa on myös mun korteista. Ite en nyt saa kuvia. Kamerasta menee nykyään akku parin päivän sisällä. Piti nimittäin kuvia näpsiä, mutta en nyt sitten voi. Ja muistaakseni otin omista korteista kuvia, mutta en jaksa niitä nyt hakea, kun tietsikkakin on jotenkin hidas.

Nii, koulukin alko jo! Harjoittelulla. Siellä Peimarissa suljetulla osastolla. Jouduin sitten A-soluun= akuuttiosasto. Tosin siellä olevat potilaat ovat olleet siellä jo huhtikuusta lähtien... Jotta tosi akuuttia. No, mitä voi sanoa. OLIN TÄYSIN LAMAANTUNUT ensimmäisen päivän. Ihan pihalla ja paniikissa. Tänään meni jo paremmin. Uskalsin sentään jotakin jo tehdä. Ja kyllä täytyy sanoa, että mua hippasen ahdistaa, kun asukkaat tulee lähelle. (juoksin kirjaimellisesti b-solun asukkeja pakoon...) Ja tuossa akuutti osastolla yhdellä on taipumus tulla halailemaan (AHISTAA) Ja tosiaan, vain ruokailuissa on vipinää, muuten sitten vaan oleillaan tai ollaan pihlla. (tosin mä en siellä pihalla uskalla olla ,kun samalla pihalla on ne b- solun asukit) Se on totta, että akuutti osasto olisi tarkoitettu vain hetkelliseksi paikaksi, mutta tuonne on nyt jämähtänyt "asumaan" muutama. Kukaan ei heitä huoli. Mihinkään he eivät ole tervetulleita. Muutenkin täältä puuttuu joku paikka, joka sopisi "väliinputoaville". Ja täytyy todeta, että nyt mun rauhallinen luonne on poikaa!! On tossa osastolla 1 riehuja ja huutaja. Saas nähdä, miten huominen reissu TYKSiin menee, mukaan lähtee 3 hoitajaa; 1 nainen, 1 ISO mies ja opiskelija. Heh heh heh...

Toisaalta olen tyytyväinen, että olen tuossa akuuttiosastolla, koska B-solu on raskain (?), C- ja D-soluista monet asukit käyvät töissä, joten päivä ohjelmaa ei oikein ole. Ja aina saa apua, kun sitä tarvitsee. Että ihan kivalta sitten tämä tuntuu, en vaan jaksaisi tehdä mitään tyhmiä/ ympäripyörietä tavoitteita, arviointeja tai tehtäviä. Blääääh.

Nyt tuli tällainen kuvaton postaus.. Mutta ny olen väsy! Poljin töistä kotio. Sitten illemmalla sain päähänpiston ja menin uimaan! Uin kilsan verran ja sitten lojusin hetken porealtaassa ja sitten saunassa. Että ny mua väsyttä..