Täällä kotona yksin :( Tai no on mulla Arttu, mut se vaan pelottelee muristen pihalle jotakin ihmeellisiä asioita. Juhis meni "komennukselle" (=töihin) kankaanpäähän. Viikonlopuksi pitäisi tulla kotio. Täällä sitten vietän autotonta elämää yksikseni. Huomenna, kun olen pirteämpi (ainakin toivottavasti) teen ne mun decot ja atc-korttejakin suostuin vaihtamaan. Pitäisi vaan päättää, mitäs aiheita teen.

Opekin oli jo lähettänyt viestiä harjoitteluun liittyen, mutta taisi olla laskenut tunnit väärin, kun mä saan vaan 240 tuntia monella eritavalla laskettuna, mut opella on 340... Nii, eikö 40h X 6 vkoa olekkin 240?! Vai... Ja eikö 30X8 ole myös 240? (mä en kyl tajua, et mistä toi 30 tulee...Mara?!) Mä olen varmaankin vähä pönttö..

Olipa kurja viimeinen työpäivä. Yhden läkärin vaimo oli kuollut kolarissa, joka oli tapahtunut juuri hiljakkoin :( Muuten kaikki meni ihan hyvin. Sitä vaan en tajua, miten terveyskeskus voi valita potilaitaan. Yksi potilaamme odotti paikkaa ainakin viikon. TK.sta vaan todettiin, että sillä potilaalla on porttikielto sinne. SIIIIS MITÄ???!!!PORTTIKIELTO????!!! HALOOOOOOO!!! Tk.nhan pitäisi olla sellainen KAIKKIEN IHMISTEN paikka, josta KAIKKI saavat apua ja hoitoa. (Kyse ei ole Paimiosta vaan ihan toisesta paikasta.) Pikkasenko teki mieli mennä puhelimen läpi kiukkuamaan... Että onkos ihme, jos ihmiset alkavat enenevissä määrin hakeutumaan yksityiselle. Sieltä saa koko rahan edestä HYVÄÄÄ palvelua. Et mua kiukuttaa. Asiahan ei kyllä mulle kuulu, mutta kuitenkin. Enpä ole ennen tällaiseen törmännyt. Tosin mulla on huonoja kokemuksia kyseisestä tk.sta muutenkin. Eipä pääse tk huonosta maineestaan ainakaan tällaisella tavalla.

No nyt kun tässä olen kitissy ja valittanu, niin voinkin käydä Artun kanssa lepäilemään.