Ny munt väsyttä! Olin töissä tänään ja samalla jäin väliin Hetan/ Tatsin ekat tupperkutsut :-( Nooo kyllä mä Vehmaan suuntaan tässä viellä yritän tulla..... Kunhan tää vauhti tästä rauhoittuu (???!!) ja saan pidettyä lupaukseni itselleni ;-) Alku on kyyllä hankalaa :-/

Mutta töihin palatakseni, en ole ollut varmaankaan 2 vuoteen vuodeosastolla. Siellä on nykyisin 2 osastoa; akuutti ja pitkäaikaispuoli. Aika jännä. Tosin tämä varmaankin johtunee tannoisesta MARSA- tartunnoista. Olin siis sitten siinä akuuttipuolella (eli vos 1.) Oli siellä aika jänniä tyyppejä. Ja taaspa sen totesin, ettei minusta ole vanhusten hoitajaksi..

No jotain hauskaakin; olen mitä ilmeisemmin menossa Afrikkaan ;-D Yksi pappa sitä tiedusteli, että "koskas sinä sinne Afrikkaan lähdet? eikös se pian jo ole edessä?" Ai jaa, aha... (Tapasin siis ensimmäistä kertaa kyseisen miekkosen ;-) hih.) Totesin vaan, että "no enhän minä sinne ole menossa, täälläkin vasta ensimmäsitä päivää.." Nooo, ehkä hän ei enää oikein tässä päivässä elä, mutta muuten reipas miekkonen.

Ei, kyllä mun tarvii ottaa jonnekkin muualle yhteyttä töistä... Jos vaikka sattuisi tärppäämään. Mää lähren ny saunaan lämmittelemään. (nii, ei ole kivaa, yksi hoitaja odottaa vauvaa....tahtoo kanssa!)