Kummasta aloitan?! Sanonpa huonot ensin pois; odotti postilaatikossa ikävä yllätys. Kirjastosta tuli kirje, joss kehoitetaan maksamaan kastuneen kirjan summa, joka on 28.90!!! Kyseisen kirjan olin juuri palauttanut alkuviikosta kirjastoon. Muistan kyllä sitä lukiessani, että sen sivut olivat kummallisesti "kuprulla" Sen kummemmin sitä katselematta ja pariin viikkoon en siihen kajonnut, kuin viedessäni sen takaisin. Tänään siis tuli siitä "vanhastavasta" kirjasta tuo lasku!!! Soitin tietty asiasta, ja kerroin miten tämä minusta menee. Olin kyllä hyvinkin tuohtuneessa mielentilassa ja en meinannut saada henkeäkään vedettyä, kun ärisin asiasta varmaankin 5 min putkeen. Missään kirja ei kyllä minulla ole kastunut, ellei sitten meillä sisällä sada kaatamalla vaakatasossa suoraan kirjan sivuihin pöydällä! TANA! Tosin kirjaston hoitaja sai osansa muutenkin kiukustani...:pissed:

Seuraavaksi samalla kiukulla soitin palkastani. Olin siis tammikuun alussa vuodeosastolla ja palkkaa ei vaan kuulunut. Samalla kiukulla meni sekin asia. Tulee nyt sitten kuun viimeinen pv! --TANA, --KELE, ----TU!!!! Seuraavaksi sitten paruin kaikki paskat sisältä ja ulkoa.

big SuperSmileys (178)

Eipä lohduttanut aamuinen kyläily iskällä ja samalla äityn näkeminen Myllyssä, kun kotona odotti kaikkea inhottavaa. :,( Siitä sitten aloin purkamaan ukon kanssa kauppakasseja ja aloinkin katselemaan muita posteja. Ja sieltähän hyppäsi iso kuorellinen ihanaakin ihanampia Taavalta tilattuja papereita!! KIITOS KIITOS!!!!

Sitten eilen sattui hassuja. Teimme siis eilen kamujen kanssa opin- työtä ja Maarit näki ikkunasta ison valkoisen pakun ja nuoren miehen kantavan isoa pakettia meille. Ensin hän ereihtyi menemään tuonne ulkorakennukseen ;-) ja sitten tuli tänne varsinaisen asuinrakennuksen puolelle. Oli kova juttelemaan tuo kumma poju ja kyseli minua ison paketin kera. Minähän olin ihan pölkyllä päähän lyöty ja änkytin tietty kovin ihmeissäni "mitäpä minulle tuollaista pakettia" --olin jo valmistautunut sanomaan etten ole tilannut mitään mistään. Iso lego logo oli paketin kyljessä ja nuori mies siitä vitsailikin. Jää mää vaa änkkään vastaan, ettei mulla edes ole lapsia... ja blaa blaa... No kuittaus kirjaan (tai mikä ny liekään..) ja vein hämilläni ja naureskellen paketin sisälle. (kovin nuo muut naiset kurkkivat ikkunasta ja  manasivat, kun en sitä miestä käskenyt kaffeelle........ ;) )

No ihmeteltiin siinä; kannessa oikeen Ms Kaisa V.! Ja kotiin tuotiin paketti. Juu, leegojahan paketti sisälti!! Oikeen Dubloja peräti kaksin paketein/ sarjoin! Saatekirje oli englanniksi ja siinä pahoiteltiin paketin viivästymistä ja korvauksena sain sen toisen legosetin. ETTÄ MITÄ!!!??? Siellä oli oikeen kunnon ZOO landia! SIIS MITÄ!!!!??? MISTÄ HELV... TÄMMÖNE??????!!!!! TÄH!!?? Siinä pohdiskeliin ja muut kyseli olenko osallistunu johonkin arvontaan tai jotain. SIIS MISSÄ????!!! Lasten jutussa!? TÄH!? MÄ MISSÄÄN OLE OLLU!

big SuperSmileys (174)

No aikamme siinä pähkäiltyämme Maarit muisti, että olin joskus viime vuonna Minnan kanssa Baby boon& kids- messuilla... Nyt hämärästi muistan, että johonkin arvontaan olen osallistunu... ja taisi kyllä kyseessä olla lego-juttu tai jotain. (??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Mutta että ihan taisivat tuolta kauniista naapurimaasta saakka tulla tänne Paimion perukoille oikeen kotiin saakka!! Hih. Siihen meni vitsailut, että naapuriin tuotiin jotakin isoa lähetystä, kun Itellan auto tuli sieltä... Meillehän se oli tulossa

big SuperSmileys (168)

big SuperSmileys (146)Olen kyllä edelleen hiukka hämmästyny!

EDIT: OLINKIN VOITTANUT VIELLÄ ANNITANNIN YSTÄVÄNPÄIVÄ ARVONNASSA!!!!!!!!!!!!!!! :,-) VOI KIITOS KIITOS!!!!!!