Laitan nyt kokeeksi tällaisen jutun pystyyn.

Eli kyseessä olisi DECO, johon osallistujat tekevät sivun ja se LÄHETETÄÄN minulle. Minä kokoan decosivut yhteen ja arvon sen osallistujien kesken. Olisiko innokkaita?

AIHE: VINTAGE WOMAN

KOKO: 12 x 12 cm

OSALLISTUJIA OTAN 10. ilmoittautumisjärjestyksessä

SIVUN TULEE OLLA MINULLA PERJANTAINA 23.5.08 MENNESSÄ

Minä siis teen kannet ja kokoan decon ja arvon sen osallistujien kesken. Lähetän sen sitten viikolla 22 onnelliselle voittajalle.

OSALLISTUJAT:

DECO ON NYT TÄYNNÄ!! ISO KIITOS KAIKILLE OSALLISTUJILLE! Osoitteeni, johon sivu lähetetään, saat s-postiini kautta. (joka löytyy vas. ylä kulmasta)

23.4. EDITTIÄ: Tuli tällainen asia ilmi, kun molempien sivujen askartelu (kiitos Ninalle huomiosta) SIVUSTA VOI ASKARRELLA MOLEMMAT PUOLET, JOS HALUAA! ;-) Koska nythän jokainen tekee oman sivun vielä ilman "varsinaista decoa" niin voi tehdä myös sen sivun toisen puolen. Ainahan hienompi siittä decosta tulee. :0)

EDITTIÄ LISÄÄ: Kiinnitys!! Kiitos Tatsi, ett mainitsit asiasta... Olen vissiin ollu aika hätäinen.... Tai en vaan ole ajatellut asiaa loppuun saakka. ;-) Eli sinne voisi vasempaan reunaan jättää tilaa kiinnitystä varten! teen vaikkapa pari reikylää jokaiseen.