Se on sitten ensimmäinen päivä joulukuuta! Hyvää pikkujoulua ja alkavaa joulun "oikeaa" odotusta rakkaille immeisille!

Ekat luukut on avettu kalentereista, tai Artulla on suklaa kalenteri ja mä kattelen netistä ihania kalentereita, ossuja en muista, mut näitä tulee katottua: Positiivarit, s-kanava, papunet, duunihuumoria, Äkäslompolon ala-asteen kalenteri, huvitutinjoulukalenteri ja tohelon ja torvelon joulukalenteri. Juhis tosin oli hiuka möttöllää, kun "meillä" ei ollu suklaakalenteria, vaan Artulla. No elukalle tulee piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä odotus, kun se istuu vähän väliä kalenterin vieressä odottaen namia... Pöljä se o ;)

Olin taasen pitkästä aikaa harjoittelussa. Ja osaston asukit oli menny melkein kaikki uusiksi. Ja mun omapotilas tuli takaisin! Ensin olin riemuissani, mutta samalla kävi mieleen ikävä asia, jotain on tapahtunut. Ja niin olikin. Hänelle olikin todettu yllättäen pahanlaatuinen syöpä keuhkoissa. Näki hänestä heti, ettei kaikki ollut hyvin ja häntä masensi ja ahdisti. Mult meinas pääst parku! Kamalaa kun näkee viel kaksi muuta, jotka tekee kuolemaa. Mä en kestä! Mä olin ihan pihalla ja sain sitte taas kanyloida, joten se ei onnistunu. Muutaman yrityksen jälkeen mä totesin, et armahdetaan miestä, ettei tarvi kärsiä. Tämä miekkonen totesi, ettei ikin saa luovuttaa eikä mitään kannata pelätä! Tämmöne on pientä. Hän kannusti niin paljon. Tuli loppujen lopuksi hyvä mieli, vaikka tuolla takaraivossa on edelleen ne ikävätkin asiat.

No tänäpe ostin sitten ekat torttutaikinalevyt ja hilloa. Ajattelin tehä ekat torttuset. Tosin huomenna on ne hautajaiset. Jos muistan, niin nappasen kuvan mun tilaamastani kimpusta. Olettaisin sen olevan kaunis. Siihen tulee tummanpunaisia ruusuja ja valkoisia neilikoita ja jotain vihreää. Ja odotettavissa oleva hinta olis 25 €.

Että näin riemukkaasti alkaa taas tämä joulukuu. No toivottavaste se tästä paranee. Ja Kaisalle ja Tarjuskalle tiedoksi, et ne jutskat ei ol viel valmiita, mut kuivuvat hyvää vauhtia ;)