Ja jännitys loppui! Ihana koiramainen paketti

711807.jpg

Ja oikeesti harmaita korttipohjia ja noita kuviosaksia mulla ei ollu! Hih, tuolla oranssilla koiralla on korvat samalla lailla kuin Artulla tuossa yhdessä juoksu kuvassa :-D Ja nuo kirjaimet on kauniita. Ja hei, KOIRA lävistin!! Se on vähän niinko Artun pienoismalli ;) Ja nuo Sinellin kuviot on mahtavia!! <3 <3

Nii, SAY:ni on tämän kolmen kuukauden ajan ollut Martse. KIITOS SINULLE!! (vaikka vähän jo huolestuinkin.. ; ) Hänen kanssaan olen vaihtanut pääsiäiskortinkin! Heh, ihan kyllä pihalla olin SAYn loppuun saakka.. Vaikka käsiala näyttikin tutulta, ei tullut mieleenkään :) Martsella on blogikin, vaikka nykyään päivitykset on jääny. (laitoin linkin kuitenkin tuohon, jos vaikka aloitat uudelleen) Toivottavasti saat PAREMMAT TYÖAJAT!! 12H /pv! Ja mä olin yhden päivän aamusta iltaan ja ihan niin väsy kuin voi olla!

Toivottavasti uusi työpaikkasi on työajoiltaan inhimillisempi! KIITOS VIELÄ KERRAN MARTSE!!!