Uusi pohja Kikiltä. Tää oli otettava, kun on ystävänpäiväkin tuloillaan... Ja siksi, että olen TULI sieluinen ihminen. Kuvaan voisi vaikka laittaa viellä vaikka vesiämpärin, koska Ukko sen verran ainakin sammuttaa mun tulisuutta ;-)

Joo, ehkäpä se on yksi syy, että ollaan viellä yhdessä ;-D! Ja totta on, että kyllähän mä tollasesta mörököllistä pidän. (ne ketkä tietää miltä ukko näyttää, tietää mitä tarkoitan..)Joo eipä mun tästä pitäny kertoa..

Siitä piti vaan, että mainitsin, että mennään tänään rakenna ja sisusta messuille... Jooo-o. Me mihinkään messuille jaksettu mennä! Pari kauppaa käytiin läpi matkalla Mynämäelle. Sieltä sitten tulimme Nousiaisten kautta kotio ;-) Että tällaisa messu- juttuja.. Nyt oleillaan kotona ja lämmitellään saunaa. Sitten teemme jotakin iltapalaa. Sitten mä voisi yrittää tehdä ystävänpäiväkortit valmiiksi... 3 olisi jäljellä.

Mutta painun nyt touhuamaan.... tai sitten en...