Menin uimaan eilen! Menin vasta iltapäivällä n. viiden tai puoli kuuden aikaan ankkalammelle (myös maauimala-nimellä täällä). Ranta aivan piukassa! Ja vesi... LÄMMINTÄ! Onneksi se hiukkasen virkisti, koska olin ensimmäistä kertaa uimassa. Ja mukavasti laittoi nesteet kiertämään, eikä turvottanut enää niin paljon. Mä olen kamalan huono menemään uimaan luonnon vesiin. Ankkalampea inhoan siksi, kun siinä ei näe pohjaan. Mun olis aina pakko tietää ja nähdä, mitä siellä on. Mulla on pohja kammo! ;D

No eilen nauttisin ilmasta ja join päiväkahvitkin pihalla,oli kyllä ötököitä, mutta ihme, kestin sen! Jotenka helteiset virtuaalikaffet kaikille!

643503.jpg

Artulle olin kaupasta ostanut pikkupurkin jätelöä. Ja sitä se sitten nautti:

643497.jpg

No eipä sitä purkkia paljon näy... Mutta on hyvä keino saada sille tekemistä, ettei norkoa kokoaikaa. Mun aika käy vähiin! Täällä tehdään taas tänään jotakin sähköhommia ja sähköt menevät kohta puoleen pois. No onneksi mulla on taas niitä kokeiluja menossa.... (en sitte millää opi...) Ja äityn syndelahjaakin pitäisi miettiä! KÄÄÄK.

Ain niin värideco:

643499.jpg