1. Kaikkea ihanaa katsokaa ite!

480940.jpg

Kyseessä on siis Annitannin materiaaliswapin paketti!Paketin sain Vanillalta.Pakko oli laittaa tuo tipu etualalle, kun on niin hauska! (Arttukin tutkaili pakettia ja meinasi syödä nuo perhoset! iha pöljä.) AIVAN IHANA PAKETTI; KIITOS VANILLA!!!!

2. Ja mitä muuta? Atc-korttejakin löytyi postilaatikosta, osa ei vielä ole tullut, mutta tässä jo tulleet:

480942.jpg

Vasemmalla kolme päälleikkäistä ovat Kaisalta. Seuraavat 2 (nasu ja nallu) Mintziltä ja loput 6 Johannalta. KIITOS IHANIA KORTTEJA KAIKILTA!

3. Ja sitten voitin Kikin blogin arvonnassa!! Ihan uskomatonta!!

No olisko tässä paikka sitten taas kertoa, mitäs olen saanut aikaiseksi; MÄ OLEN SIIVONNU sisällä. vein matot pihalle, tamppasin, imuroin, pyyhin pölyt, pesin ikkunat, vaihdoin verhot. Jäljellä on saunan ja wc:n siivous. Paljon ehtii, kun ei saa nukuttua aamulla :) (olen siis 6 aikaan aloittanut) No ehkä olen hiukka pöpi...