En olekkaan taas pitkästä aikaa tännekkään mitään ehtiny laittamaan. Kaikkea on taas tehty ja kuviakin olen ottanut valmiista töistä. Ihan ensiksi on pakko ilmoittaa, että posti toi liudan ihania decoja. Niitä olen tänään suunnitellut. Nii, tässä sen taas huomasin, ei kannata siivota. Olen nyt sitten siivonnut (vaikka mielestäni laitoin kuvia sellaiseen paikkaan, että ne voin käyttää) kuvia hyvään jemmaan. EN löydä niitä mistään! Kuvien joukossa oli kuva Oskusta, joka piti laittaa Kirsin (= äitini sisko) korttiin. Onneksi mulla oli pikkuisia tarroja valkoisista westieistä. Jotenka Kirsille ja Oskulle nimpparikortiksi tein tällaisen:

783454.jpg

Tuo musta sydän niitti ei kyllä kunnolla näy tuosta taustasta, mutta ei se nyt niin kuvassa haittaa :) Mutta tuo Oskun kuva mua harmittaa. Sen piti olla tuossa keskellä. Nyt siinä on vaan pieni tarra. Mutta tein ihanan lahjakassi löydön kaupasta. Sellainen mun oli pakko ostaa Kirsille myös, koska sen värit on niin hänen näköiset.

783469.jpg

Lisäksi ostin mustavalkoisen tarjottimen, mustan kaitaliinan ja mustan kynttilän. Oskulle ostin 2 rasiaa koiran murkinaa.

Sitten ensimmäsitä kertaa osallistun Toverikuuhun. Ja nyt on tietenkin toveri elokuu! Ensimmäinen pakettini on jo perillä! Ihme. Mutta tässä olisi siinä mukana lähetetty ATC-kortti:

783509.jpg

Parini on siis Kirsi-Marja. Ja tietty mun oli tehtävä Marilyn kortti, kun hän niin Marilynistä pitää ;) Ja seuraava paketti onkin jo suunnitteilla. Mutta siitä ei sen enempää....

Joo, kaikkea piti tehdä yhden vapaapäivän aikana, mutta marjat saavat odottaa noukkijaa; vettä sataa kuin saavista! Arttukaan ei viiti nokkaansa ulos laittaa, ellei ole ihan pakko. Mutta tarpeilla ON pakko käydä... No mä jatkan noiden decojen suunnittelemista. Ja nii, laitoin jo pimenevät illat- decon matkaan. Seuraava omakin on jo mielessä.. Ei, mut nyt hommiin! :)