Piti jo eilen laittaa tänne asiaa, mutta toohasin pihalla niin kauan, että en ehtinyt. Lämmitin illalla saunankin ja istutskelin siellä pitkän tovin. Aaah! Ja nyt on sitten kesähommat varmistunut. Tosin hermostuin taas! (no ei se ole sen ihmisen vika, mitä siellä ylhällä päätetään) mutta yhdessä siinä ihmeteltiin, että mitäs ny. Eli mun tarvii ny toimittaa jonkin näköinen todistus/ raportti mun opintopisteistä koulun leiman tai allekirjoituksen kanssa! Eikö riitä, et olen lähihoitaja jo!? Tosin mulla on niitä pisteitä  93,5 ja nyt keväällä toivottavasti se nousee, mutta ne ei ehdi enää tuohon joku raja vissiin oli 180. Olisin kaiketi saanu hiuka enemmä palkkaa... No jotkut idiootit on käyttäny noita väärin ja siksi nyt tehdään TYKSissä näin. Sääli työhönottajaa.(tuottaa hänellekkin enemmän hommaa ja vaivaa). Töissä olen nyt sitten 5.6-10.8 saakka(viimeisen viikon ahneuksissani otin lisää) ja harjoittelu alkaa 13.8.... (syksy tulee olemaan sitten rankka ja väsyny) No rahalle on tarvetta. On hankintalistalla silmälasit!

No noista kynttilöistä sen verran, että sovin sen konsultin kanssa, et vien ne hänen kynttilät kaupan neuvontaan, sinne, missä käyn ite kaupas.(ainua on, et muistanki ne sit ottaa mukaan...) Ja Kaisa tuossa koki inhoa/kiukkua sen esittelijän takia. Ja miks mua sitten odottikaan postiloodassa jo perjantaina?!!!!

564892.jpg

Ihana punainen kultaisilla sydämillä koristeltu paketti!!! ja sisältö tuoksui kesäisen raikkaalta. Ihan kuin mandariinilta...

564893.jpg

No paketissahan oli sitten paketillinen noita tuikkivia! ja tuoksuna mango-mandariini. Ja ihana nallukka kortti!! Ja nuo kynttilät on ihanan raikkaan keltaisen värisiä! (täytyy laittaa ne piiloon, äity kun tykkää keltaisesta, tai voidaanhan me niitä vaihdella..) KIITOS KAISA!!!!! Olet kultainen! Sinun ei kyllä olisi tarvinnut! No sen verran piristi, että sain myös (pihahommien lisäksi) askarreltuakin ja luettua tenttiin!!

564891.jpg

Mulla oli joltain saatuna(? kääk nimi hukassa?!) 2 palaa. Ne sitten koristelin ja tein magneeteiksi. Ja nyt mua jänskättää. Hankin nimittäin itelleni Cernit (olisin halunnu fimoa) massaa ja niistä olisi nyt tässä tarkoitus jotain vääntää :) Ja lisäksi hankin kipsinauhaa. (palkka oli tullu) Heh, leimasin-jutut jäi taas sinne kauppaan. En vain sittenkään taas. Ja hankin sitten vielä sabluunoita ja tarkoitus olisi koristella eteisen seinä (?!) Mutta harjoittelen ensin jonkkus muualle( tajusin muuten, etten huomannu ostaa sitä spray-liimaa/ taimikälienytolikaan)ja nyt on pestynä vanha kastelukannu. Saas nähä, mitä saan tässä aikaiseksi.