Ja iha täysi! Sekasin nimittäin! Miten voi olla tuuria! Mä täsä aamulla toohasin vaikka mitä, kunnes tajusin, et perhana! Tänään on sitä koulua, ja ruotsin tentti sekä esitys!!! Käääk! Klo on varttia vaille 9 ja koe alkaa 10.00. Koulukamu täytyy hakea, Arttu käyttää pissalla ja kakalla ja tietty saada ne vaatteetkin päälle!!! Kuontalokin oli kauhia! Ja Marakin aamulla peljästytti, että mitäs se meitin ope ny, kun s-postissa puhuu 4.12 tunneista ja tänäänhän on 3.12. Mä vaan, että siin on päivät sekasi. Mutta sitten tuli olo, ja soitin tälle toiselle koulukamulle.

Hän oli samaa mieltä, että päivät sekaisin. Ja mä lähin lenkille sitten Artun kanssa. (koneen olin muuten laittanu kiinni n. 8.30.) No kamu sitte soitti 9 maissa, että eihän meillä olekkaan tunteja! TÄH?! No pakko oli avata kone uudelleen, puoli 9 tullut opelta uusi viesti: vattataudissa, koe ja esitykset peruttu tältä päivältä. Oh ho!

No mun suunnitelmat ja tekemiset o ny sit sekasi. En ny ossa mittä alotta tekemä ;-) Tai leikkasin muutaman servetin..............

Nyt sitte istun ja ihmettelen, että mitäs mä ny tekisin?! (siis tekemistä olis vaikka kuina....) Mut en ossa ny sit alotta mistää. Hih.

Mutta hei, nyt mun ei tarvi tehä kuontalolle mitään! Voi vaa olla tukka pystyssä ja naama punasena! Mutta se, että olisin lähtenyt hakemaan kamua 9.10! tai no, siinä ei olisi ollut mitään ongelmaa, jos olisin hänen tykö ehtiny.

No mä vietän ny sitte hyvin ansaittua (????!!!!!) vapaapäivää!