Ja terveiset Hetasta ja sammakosta !! Oih, miten paljon ihanaa tavaraa! APUA, meinasin tulla hulluksi (sain sentääs itteni hillittyä) Ja mulle tuli tietty valinnan vaikeus, että mitäs mä ottaisin. Oli kyllä mulla budjetti ;) JA ALITIN SEN!! Siispä iski 3D buumi! Ostos listalla oli kyllä noita eyletteja, 3d-tarroja ja eylettien asetin. Mutta ostin sitten ison nipun 3D- kuvia. Aivan älyttömän ihania! Näitä kuvia voi käyttää myös "miesten" kortteihin, joissa mulla on aina vaikeaa.

717999.jpg

Äity ja Juhis ostivat saunaharjat. Meillä harja pääsi heti saunaan ja oli ilmeisesti niin kiire, että jäi vallan lappu poistamatta ;-D Otettiin sentääs pois muovista..

Ny mua väsyttää... Lopetin aamulla valvomisen ja arvaatte varmaan, sainko nukuttua aamulla.. NO EN! Niin paljon olin tohkannu Vehmaalle lähtöä, ettei sitten nukkuminenkaan luonnistanu. Arttukin oli mukana. Hetasta en sille ostanut mitään, mutta Myniksellä ostin sille possunkorvia ja jugurttitikkuja. Kyllä se vaan niin on, ettei meitin elukalle kelpaa kaupan korvat. Niiden täytyy olla KOTIMAISIA ja lemmikkiliikkeestä ostettuja. Ja täytyy sanoa, että lemmikkiliikkeen korvat ovat tuoksultaan ja ulkonäöltään parempia. Ne oli tarjouksessa, jotenka herkkupylly sai namuja :)

Keikka täytyy ottaa uusiksi...