Mä en enää ikin kokeile mitään uutuuksia ja hienouksia! Se on varma! No ajattelin taas kerran sitten olla fiksu ja kokeilla kaikkea jännää. Miks ihmine ei opi ikin, ettei kannata sillo yrittää mitään uutuuksia, jos olis ihan hyvä, et onnistuis! Mut ei! Meikä taas meni ja kikkaili. Nimittäin leipomusten kanssa. Kaik piloil! Tai no maussa ei ole valittamista, mut ulkonäkö..... :-/ ja kaik klimpissä ja vimpallaan. En kyllä enää mitään ihme hienouksia ostele. Vanhat keinot on parempia kuin pussillinen uusia! *mur mur*

Noh, enpä MINÄ niitä joudu kattelemaan enkä syömään... ;-)

Oli kerrankin niin nätti ilmakin. Olin Artun kanssa pihalla ja metässä vaikka kuinka kauan. Mutta tulin sitten kotio, kun Arttu alko tuijottamaan oudosti ja korvat töröllään kauemmas mettään... HUI! Määhän sitte lähin kotio päi, ja Arttu meinas lähtiä juoksemaan tuijottamaansa suuntaan. En kyllä tajua, mitä se näki tai KUULI... HUI.. (ehkä olen vainoharhane.....tai sitte siellä vaan oli joku muukin kävelyllä.. tai hirvi syömässä...) Noo enpä ottanu kameraa mukaan :-/ olis saanu kivoja kuvia.

Kopissakin olin tänään. Nyt sain kaik leviäx ja meinasin alkaa askartelemaan. No eihän siitä mitään tullu.Istuin ja tönötin väsyneenä. Muistin myös, että mun VALTAVAN upeat leipomukset on kuistilla..... No ne täyty mennä laittamaan purnukoihin. Sitten en enää viittiny lähtiä takas sin koppiin. Ja kukaan ei voi uskoa, että eilen olen imuroinu! Karvaa nyt pirusti joka hemmetin nurkassa! Ärr- mää ajelen ton elukan ite koht kaljuks! No kaipa tarttee imuroida uudelleen, ettei huomenna ole kaikkie suut ja silmät täyn karvoja ;-D (jos tän ny kukaan tulee...)

Ja varsinaiset leipomukset ajattelin jättää huomisaamuksi. (sen verran ketuttaa, etten enää enempää mitään sohlaa)Niin tämän päivän leipomukset tuli tehtyä gluteiinittomiksi. Se jauho on muuten jännää! Ja täytyy myöntää sen verran, että kyllä ite tehty maistuu erilaiselta kuin kaupasta ostettu tuote. (MIKSI NIITA PIRUN PULLIA EI ENÄÄ TEHDÄ!!!!????...tana, ....tu, .....kele!!) Joskus kaupassa oli sellaisia pakaste gluteiinittomiapullia, ja nyt niitä en ole löytäny enää mistään. Ainoita HYVIÄ pullia, nyy ei ole sitten pullia ollenkaan. Muut pakastegluteiinittomat "leivokset" maistuu ihan.... pahville. ( en käsitä, että niitä voi joku syödä) tai ehkä ne, joiden on pakko ja tämäkin on tottumus kysymys. noh, toivottavasti mun epäonnistuneet systeemit maistuu..

Noo mitäpä mä täällä enää höpäjän. Taidan mennä touhuamaan jotakin ihan muuta.

Noo