Ihanaa! Mutta sitten aloitan valvomiset... Ja äiti täyttää 50 -v! Lahja on edelleen kesken :( mutta varsinaisen lahjan olen jo päättänyt ;) (käypi kumminkin täälä lukemassa ja urkkimassa)

Ei mar, kaikkea tarttis tehä! Ja päivä on jo yli puolen välin. Nukuin yllättäen 10 saakka! Nyt on sitten ihan hönö olo. Olisi tehtävä parit kortit ja keskeneräiset jutut valmiiksi. Hiukan sentään siivoilinkin. Ja juhannus on jo ovella!! APUA! Ny jo!

Yllättäen tulikin jo Kassi- Alman bling bling- deco! Sen sain tehtyä ja laitoin sen eilen postiin. Kuvaa laitan myöhemmin. Ja sitten auto. Se perkel... on risannu vaa! Eilen piti mennä käymään Turussa ja se ilmoitti mulle aamulla, että vaihteet pitää kattoa ja kauhia käry. Se on täsä jo tehnyt sellasta, ettei vaihteet vaihdu. Ni, mun piti tavata pitkästä aikaa mun hyvä kamu. Ni se pirun auto teki taas mulle näin. En olekkaan vielä polkenu töihin niin kovaa pyörällä.. ,,: /

Ja osastolla on taas MELKO rauhallista. On se hyvä, ettei jännitys lopu! (vähän vähemmän jännittävää saisis kyllä olla..) Tykkään silti kovasti olla siellä. Uusia vuorojakin saatiin jo. Aika rankkaa tulossa, mutta vielä ei ole kertaakaan tullu sellaista oloa, et mä en jaksa mennä. No mä taidan nyt pyöräyttää parit kortit. ;)

 

Edit:

Huomenna ollaan menossa Tuorlaan Traktorpullig-kisoja katsomaan! Ja kävin äsken Tuorlan majatalon sivuilla kurkkimassa, kun pohdittiin josko mentäisiin sinne syömään. Se kyllä jää nyt. Mutta sinne puotiin mun on PAKKO mennä kurkkimaan! Kaikkea ihanaa siellä oli joulun alla. Ja mainosten perusteella, niin olisi nytkin. Tiedä ,vaikka SAY-lleni jotain tarttuisikin mukaan ;) Hih. Ja sitten huomenna on vielä ehtoolla kutsuttiin kylään kaffeelle. Sinne tein kortinkin. Kuvaa en vielä laita, ettei "emäntä" sitä näe ennen.