Ja mä olen kaiken kukkuraksi ollut aikaansaava! Torstaina olin aamuvuorossa ja pääsin jo ennen puolta kolmea, tai siis mun piti lähteä 14.21. (tarkka täytyy olla..) Mutta intouduin juoruamaan kahvilla sairaalan parvekkeella muiden kanssa niin, että en huomannut ajan kulua ;) noh eipä tuo mitään. Oltiin sovittu Sinikan kanssa, että mennään mustikalle lähimettään. Hän saapuikin puoli viiden maissa ja läksimme sitten tietty mettään. Kotona takaisin oltiin kahdeksan maissa.. Ja mustikkaa oli kyllä!Ihan hirveesti!Niin paljon perjantai aamulla poltti selkää, että ei ole tosikaan.

No perjantai menikin sitten Juhista hoidellessa; flunssa kun pääsi iskemään ja kaatamaan ressukan petiin. Eipä mitään kummoista silloin tehty. Tai mä kävin pesemässä ne jäljellejääneet matot. Nyt on kaik pesty! Sitten tein satsin vanhoista pakastemansikoista ja -raparpereista mehua. Aikaste hyvää, vaikka ite sen sanonkin :)

Tänään olen kuitenkin saanut kaikkein eniten aikaiseksi! Olen pessyt 4 koneellista pyykkiä, siivonnut, leiponut ja aloittanut/ jatkanu pitkällistä projektiani. Huomenna aloitan, jos kerkiän, maalauksen. Kuviakin otin, mutta nyt olen niin väsy, etten viiti niitä koneelle ladata. Ja olen myön noukkinut marjoja puskista. Niistä pitäisi sitten höyryttää mehua, kunhan ehdin. Alkuviikosta taas valvon. Ja nyt mulla onkin viimeisen vapaapäivät! Tarkoitan, että ei ole enää kuin yksittäisiä päiviä vapaita. Kahta päivää ei ole peräkkäin :(

Tänään piti mennä tuttaville kylään, mutta Juhis kun on kipiä, niin ei sitten arvattu lähteä tartuttamaan muita. Nyt hällä onkin jo pare olo. Huomenna olisi tarkoitus mennä juhlimaan mamman 74-v synttäreitä :) Korttia en ole vielä ehtinyt tehdä, tai on noita tuolla valmiina vaikka kuinka, mutta juuri sellaista mitä ajattelen, ei ole. Nyt tulee tylsä, juttu, kun en jaksa niitä kuvia laittaa, mutta joskus tästä sitten.. Nyt tämä likka painuu toljottamaan tv:tä, vaikka ei sieltä mitään katsomisen arvoista tulekkaan.