Ainaki melkke! Meneepi hermo ja kaik muutki! Mitään ei huvittais tehdä, ja kaikki on kesken. Kauhia blääh- vaivaa jälleen. Koulublääh on kaikkein isoin! Mää ajatteli, et piristyisin, kun menen vähän ostoksille, mut ei! Rahat meni ja ottaa pannuun entistä enemmän! Ostin vaan tarjouksia, mut siltikki. Noo, kävi mulla hyväkin tuuri, kun menin Suomalaiseen kirjakauppaan. Ostelin tarjouksia ja sankin viellä asiakas alen, vaikka ne olikin jo ohi! Voi että! Niin mukavaa niiltä myyjiltä! Tiimarissakin sain niin hyvää palvelua! Oih. Enpä olekkaan saanu niin hyvää palvelua pitkään aikaan. No tosin, en ole missään käynyt pitkiin aikoihin.

Eipä tässä, kaipa jotakin tehokasta voisi mennä tekemään, jos huvittais. Mutku mikään ei huvita. Soitin terveyskeskukseenkin. "No, miten opiskelu, jos tulee lakko?" mä . " Öööööööö-- en mä vaan tie" ei koulussakaan kukaan tienny" "noo, kyllä sä aika pitkälle pääset." Nii tosiaan. Entä jos se lakko alkaa kesken harjoittelun!? Sehän jää sitten kesken! Jaa- a. Mitä sitten. Kyllähän mä voin muutaman viikon vapaata pitää, ja suorittaa sen muulloin. So vot?! Ei jaksa napata. Muutenkin olen kova murehtimaan etukäteen, niin nyt kumma kyllä ei jaksa vaivata. Heh, kaikkea muuta kyllä murehdin tässä. En saa edes nukutuksi kunnolla :-/

Noo, taas tulee kuvatonta... Hys hys- jutut on kesken, ja eihn niitä valmiitakaan voi tänne kuvata ;)

Ja uusi pohja taas Kikiltä!!

big SuperSmileys (176)