Ihania ilmoja! Mä olen jopa saanut aikaiseksi siivota pihaa! (mähän vihaan pihan haravointia, siivoamista..) Ja mitä kaikkea onkaan tullut vastaan: 10 muovikassillista lasipulloja vuodelta papu lähtien, muovia, muovia, muovia..... astioita, maitopurkkeja.... Siis kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Mä en voi tajuta Ukon isää, jonka tarvii kaikki hamstrata (siis ROSKIA MYÖTEN) pihalle ja nurkkiin! Löytyy vanhoja märäntyneitä vaatteita ja peittoja. Ja voitte uskoa, että ne HAISEEE!!! YÖK YÖK! Ja mä olen manannu ja kiukunnu näitä kaikkia löytöjä. Siis kuka hamstraa astioita PIHALLE?! Vintille nyt ymmärtäisin. Ja naapurin pihalta löyty maitopurkkeja. Ne eivät kyllä ollet vanhoja. MIKSI NIITÄ EI VOI LAITTAA ROSKIIN?! (Ukko jo nauro mua, kun mennä viiletin kiukkupäässä.) Ja nyt on tehty oikea kunnon kaatis kuorma (taas kerran) ja todennäköisesti kuormasta entii häviämään ainakin se limainen peitto ja tyyny. Isukki käy kylässä ja huomaa ne kärryssä ja ottaa pois. TANA! Mul palaa pinna! Eikö riitä, et on tuhonnu multa jo 4 kukkamaata (en tee enää) ja kasan mun omia tavaroita. Ja aina Ukko joutuu kestämään ja antamaan periksi sille esim. rakentamisesta/ korjaamisesta.

No joo, ketä tää ny kiinnostaa. Kiitos ja anteeksi!

Jotain hyvääkin: laitoin kaikki ATC-korttivaihdot, pääsiäiskorttiringin kortin ja matskuvaihdon postiin.

Oma sayni ykköskierroksesta ei ole vielä ilmiantanut itteään! Mä en kestä enää!!! Täs tulee hullux! :D No kaipa hän kohta ilmoittaa itsensä.. (tunnetusti kärsivällisyyteni ei ole kovin hyvä) No tämmöstä rutinaa tähän väliin. Toivottavasti huomenna on pare päivä.