;-P

Joo. Esittelen nyy mun uuren projektin. "annan kopin" siivous. Elikkä se on pieni "yksiö" meitin tontilla. Annan kopiksi sitä kutsutaan, koska avoapen sisko joskus aikaan siinä asui. Mulle se on "Topin koppi", koska mä en sitä Annaa tuntenu ja siksi koska Topi siinä asusti munkin täällä olo aikanani (hä asuu ny Vistal)

Projekti sai alkunsa sisarusten siivouksesta. Ja minähän "kätsynä ideoijana ja aina uusista jutuista innostuneena" keksin, että teemme kopista "museo/käsityö/askartelu-huoneen" :-) Elikkäs sinne on tarkoitus nyt sitten kerätä vanhoja huonekaluja, vanhoja esineitä, mun askartelumatskut ja joitakin käsityöjuttuja.

Ajattelin kuvata paikkaa huomenna. Siis sitä EI TODELLAKAAN voinu kuvata "alkuperäisessä" kunnossa. Niin kamalaa siellä oli. Sitä EI oltu siivottu 6-7 vuoteen YHTÄÄN. Siellä haisi.... märäntynelle, kuvottavalle..... (joo löysin hiirenraadon, märäntyneitä ruokia, homeisia vaatteita...ÖÖÖÖÖGHHHKHH) Tänään siivosin sitä edelleen, pyyhkien ja järjestellen tavaroita. Ja tietty vein sinne ilmanraikastimen..

Huomenna mulla on tarkoitus viedä sitä ylimääräistä roinaa pois ja siivota edelleen. Sitten pustaan kokolattiamattoa (kuka helvetta on sellaisen keksiny????!!!!) Meillä on jo iki vanhat mattopuut (75-v ei riitä!) mun perintönä saatu poljettava ompelukone (SE TOIMII!!!), rukki, kahvipannu ja haitari. Joo-o! Haitari! Se löyty tuolta meitin vintiltä suljetun seinän sisältä! 8-0

Että sellaista täällä. No olenhan mä OPN tehny kanssa (= opinnäytetyö), mutta se tökkii pahasti, kun en oikein tie, mitä ja mistä ja miten kirjoittaisin. Noh täältä tähän.